Hoe kom ik van de salon af?

salonUiteindelijk maakt de leerling een afspraak met een familie of vriend en wordt zijn haar geknipt bij een kapsalon. Meestal wordt er meer dan één keer geknipt, omdat een paardenstaart schaduwen op het gezicht achterlaat en ingewikkeld kan zijn om onder de knie te krijgen. De Kapper Middelburg  ruimt de knipbeurt op en helpt bij eventuele problemen van de klant, zoals een gebroken tand, een opgezwollen oog of misschien meubilairschade. De student wordt meestal begeleid door de oudere klanten in de salon. De kapper is meestal ouder dan de klanten. De kapper knipt het haar van elke persoon op een manier die bij hem past.

Als de kapper niet in de salon is, gaan de klanten naar de kapper om hun haar te laten knippen. Er zijn gevallen waarin een kapper gewoon niets doet. Het werk wordt overgelaten aan de eigenaar of de manager. De kapper heeft zijn opleiding niet afgemaakt en is niet opgeleid op de manier die de klanten verwachten. Misschien heeft hij zijn vaardigheden niet van de nul van de kapper geleerd. Misschien heeft hij ze niet geleerd van een andere persoon, zoals de eigenaar. De student heeft misschien geen vertrouwen in zijn kunnen, waardoor hij geen goede kapsels kan maken.

In het begin kan de leerling het goed vinden met de kapper, maar uiteindelijk zal hij leren de anderen als mislukkelingen te zien en weigeren met de kapper te praten. De kapper wordt dan de leerling en begint te oefenen hoe hij de kapsels knipt. De leerling zal snel beseffen dat hij beter is in het knippen van mensenhaar dan de vorige persoon. De nieuwe kapper zal misschien niet houden van de kapsels die hij ziet en helemaal stoppen met het knippen van haar.

Mensen zullen merken dat de kapper er niet altijd is. Er zullen nog steeds ruzies zijn over wie de volgende knipbeurt krijgt. De kapper zal altijd nodig zijn. Soms worden de ruzies zo intens dat ze elkaar volbrengen. Ik heb dit ook gezien bij mijn klanten. Sommige klanten praten niet met elkaar als hun kapper er niet is. Daarom geloof ik dat het belangrijk is om aanwezig te zijn, niet alleen om aanwezig te zijn maar ook om met de mensen om te gaan. Aanwezigheid stelt de kapper in staat om met de klanten te praten en een effectievere communicator te zijn.

Als er mensen in elke salon zijn, zal iedereen met de kapper willen praten. Hij zal willen weten wat de verwachtingen van elke kapper zijn. Hij zal willen horen wat de klanten willen. De stylist zal hun opwinding over de winkel willen delen. Ze zullen willen dat de klus geklaard wordt, maar ze zullen er niet te lang op willen wachten. Soms zullen ze de winkel heel vroeg verlaten en willen ze dat de kapper in de winkel is zodra ze open gaan. De stylist zal het gevoel krijgen dat hij niet nodig is in de winkel en zal zich ontmoedigd gaan voelen. In plaats van het werk als werk te zien, zullen de klanten het als een hobby gaan zien. Het werk is geweldig en ze vinden het leuk, maar ze weten niet zeker of ze de tijd zullen hebben om elke dag te komen.

Een ander probleem dat de stylist moet oplossen is het werkschema. Patiënten komen de hele tijd binnen en de stylist kan nog wat werk te doen hebben voordat ze weggaan. Sommige klanten zullen wachten tot de kapper vrij is of in het weekend om binnen te komen. Vraag uw stylist of hij of zij kan werken rond uw drukke schema. Iemand anders moet het werk afhandelen zodat de kapper niet te laat komt.

De stylist moet de klant ook vertellen over andere diensten die de salon aanbiedt. Manieren om van lichaamshaar af te komen waar de salon geen tijd voor heeft. Manieren om van roos af te komen waar de salon geen tijd voor heeft. De stylist moet deze diensten met u delen. Deze informatie zal het grootste deel uitmaken van het gesprek dat de klant met u zal hebben voordat hij de salon verlaat. Om ervoor te zorgen dat u tijdens uw afspraak goede klantenservice-informatie krijgt, kunt u vragen of de stylist u over eventuele specials kan vertellen. Dit geeft u de tijd om later op het internet te surfen en wat telefoontjes te plegen.

Wees openhartig met de kapper over eventuele problemen die je hebt. Als je een bepaald gevoel hebt over hoe je haar er niet uitziet, laat het de stylist weten. De stylist kan een probleem oplossen, maar als je het niet mooi vindt, moet je het laten weten. Voedingsmiddelen veroorzaken geen acne, de huid is net zo, dus als je niet wilt dat je pony in de weg zit, vertel het dan aan de stylist.

Vragen naar verwijzingen kan ook een manier zijn om de juiste stylist te vinden. Vraag de familieleden, of iemand in de familie een goede stylist kent. Zelfs als iedereen in de familie denkt een stylist te kennen, uit het hoofd, kunnen ze gaan denken dat er iemand beter is, iemand beter.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *